Veelgestelde vragen

Terug naar overzicht Voertuig aanmelden Waarom persoonlijke gegevens opgeven bij het aanmelden?

Waarom persoonlijke gegevens opgeven bij het aanmelden?

Persoonlijk contact is één van de redenen waarom klanten onze service beoordelen met een 9.3. Wij weten als geen ander dat de verkoop van je voer- of vaartuig geen makkelijke klus is. Daarom helpen wij je hierbij van aanmelding tot verkoop. Dit betekent dat wij ook de mogelijkheid willen hebben om telefonisch contact op te nemen zodat wij samen je aanmelding door kunnen spreken.

Wij hebben je adresgegevens nodig om de geschikte dealers te vinden die belang kunnen hebben bij jouw voer- of vaartuig. Dealers die dichter bij je (ophaal)adres zitten kunnen zeer waarschijnlijk meer bieden op jouw voer-of vaartuig.

Tot slot vragen wij ook altijd om een e-mailadres. Dit omdat wij begrijpen dat je niet altijd telefonisch bereikbaar bent. Daarom zullen wij ook communiceren via de e-mail. Zorg dus dat je altijd een geldig e-mailadres invult. Als je ook een wachtwoord aanmaakt dan kunt je altijd inloggen op jouw account om de status van je aanmelding te zien. Het wachtwoord kun je instellen na het aanmelden van je voertuig via de bevestigingsmail die je van ons ontvangt.

Privacy statement

Bij OSW respecteren wij de privacy van onze klanten. De persoonlijke informatie die door jou wordt verschaft wordt vertrouwelijk behandeld. De gegevens worden opgeslagen in een beveiligde database. Wij zullen jouw gegevens nooit verkopen, verhandelen of delen met organisaties of individuen die niets met onze dienst te maken hebben. Zie ons privacy statement.