Veelgestelde vragen

Terug naar overzicht Voertuig aanmelden Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens opgeven bij het aanmelden?

Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens opgeven bij het aanmelden?

Persoonlijk contact is één van de redenen waarom klanten onze service beoordelen met een 9.0. Wij weten als geen ander dat de verkoop van uw voer- of vaartuig geen makkelijke klus is. Daarom helpen wij u hierbij van aanmelding tot verkoop. Dit betekent dat wij ook de mogelijkheid willen hebben om telefonisch contact op te nemen zodat wij samen uw aanmelding door kunnen spreken.

Wij hebben uw adresgegevens nodig om de geschikte dealers te vinden die belang kunnen hebben bij uw voer- of vaartuig. Dealers die dichter bij uw (ophaal)adres zitten kunnen zeer waarschijnlijk meer bieden op uw voer-of vaartuig.

Tot slot vragen wij ook altijd om een e-mailadres. Dit omdat wij begrijpen dat u niet altijd telefonisch bereikbaar bent. Daarom zullen wij ook communiceren via de mail. Zorg dus dat u altijd een geldig e-mailadres invult. Als u ook een wachtwoord aanmaakt dan kunt u altijd inloggen op uw account om de status van uw aanmelding te zien. Het wachtwoord kunt u instellen na het aanmelden van uw voertuig via de bevestigingsmail die u van ons ontvangt.

Privacy statement

Bij OSW respecteren wij de privacy van onze klanten. De persoonlijke informatie die door u wordt verschaft wordt vertrouwelijk behandeld. De gegevens worden opgeslagen in een beveiligde database. Wij zullen uw gegevens nooit verkopen, verhandelen of delen met organisaties of individuen die niets met onze dienst te maken hebben. Zie ons privacy statement.