Ben er slecht behandelt komen hun koop afspraak niet na en worden kortaf als ze merken dat ze het niet goed gedaan verkopen ze de Camper aan iemand anders de volgende dag terwijl ik hem al gekocht had en en moest al 500 euro meer betalen en was waarschijnlijk nog niet genoeg erg zielig bedrijf en zeggen van zich zelf dat ze zo eerlijk zijn ja mijn reet ik ga er nooit meer heen huichelaars
Eenvoudig en snel je voertuig verkopen?
Wil je zonder gedoe je auto verkopen? Kies voor OSW en profiteer van:
Binnen 24 uur een bod
Gratis ophalen, betaling en vrijwaring
Alleen erkende bedrijven
Wij onderhandelen voor jou
Voor verkopers kosteloos en vrijblijvend
Je kunt het bod vrijblijvend accepteren of weigeren